Pro zlepšení služeb používáme cookies. Přečtěte si více o tom, jak cookies používáme a jak je můžete případně odmítnout.

Jsme společnost, která se zabývá tvorbou vzdělávacích portálů, e-learningových kurzů na míru a poradenstvím v oblasti on-line vzdělávání. 

Spočítali byste nás na prstech rukou, ale i tak potřebujeme někoho, kdo by nám s naší prací pomohl. Naše práce se hodně orientuje na oblast vzdělávání a zároveň na oblast IT a moderních technologií obecně. Bylo by tak fajn, kdyby budoucí asistent/asistentka měl/měla k těmto oblastem blízko. 

Sídlo máme ve Žďáru nad Sázavou, ale většina nás je z Brna a scházíme se hlavně virtuálně. 

Více informací najdete na https://www.limeway.cz


DENNÍ RUTINA (cca 1 hodina)

  • kontrola vypsaných veřejných zakázek
  • kontrola obecné došlé pošty - prvotní reakce a přeposlání odpovědné osobě
  • prvotní emailová komunikace na poptávky - zaslání dotazníku + úvodní info
  • reakce na komentáře na sockách 
  • komunikace s tvůrčím týmem 


TÝDENNÍ RUTINA (cca 1 hodina)

  • on-line účast na poradě tvůrčího týmu 
  • rozesílání dotazníků po skončení projektu/školení, žádost o reference


MĚSÍČNÍ RUTINA (cca 2 hodiny)

  • kontrola výkazů práce 
  • příprava podkladů pro výpočet mezd a odměn 
  • příprava podkladů pro fakturace 


Požadavky:

  • CZ jazyk podmínkou - rodilý mluvčí
  • Znalost dalšího jazyka vítána
  • Předchozí zkušenosti s prací na obdobné pozici výhodou
  • Podmínkou jsou alespoň standardní znalosti balíku MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Pedagogické či IT vzdělání výhodou


Časová náročnost: 25 hodin měsíčně

Hodinová sazba : 250 Kč / hodina

Forma spolupráce: z domova, DPP / OSVČ

Uzávěrka příjmu CV: 18.5.2025

V případě zájmu neváhejte zasílat své CV na adresu info@limeway.cz.